martes, enero 02, 2007

Escalada a Fontainbleau!!!!

Bones a tots!!!

despres d'haver estat una mica inactiu el blog a causa de haverme carregat la càmera de fotos escalant a Montserrat, tornem a activarlo ja que els reis s'han portat bé i ja tinc una nova camera.

Aqui us penjo algunes de les fotos que vaig agafar el dia que amb el monazo, vaig decidir fer un break a Paris i dirigirme a coneixer la meca del bloc, Fontainbleau o Bleau com diuen els locals!!!

En aquesta foto podeu veure el tipus de roca que és, hi han blocs de uns 3 a 5 metres per tot arreu. Aqui em trovo en l'spot Bas Cubiers, que estava molt bé. La roca es acollonant de lo bé que s'hagafa, ja que el dia que vaig anar habia plogut una mica i no vaig tenir cap problema a escalar.
Es com una lija, aixo si podeu gafeu els peus de gats tous, jo vaig anar amb els tenaya aqua+ i m'en vaig arrepentir una mica de no haber pillat els boreal.



















En aquesta foto podeu veure l'ambient que es respira allà, molta gent de tot europa, que venen aqui només a fer bloc. Si cliqueu a l'imatge podeu veure els sistemes que ténen per a netejar les preses, amb un pal i un respall de dents.
Tampoc utilitzen nomes magnesi, també s'utilitza un producte especial que s'agafa millor en aquest tipus de roca.















Una vegada motivat, provant els blocs sense veure molt bé els camins a seguir, vaig decidir anar a veure uns anglesos que em van deixar els seu crash pad i alhora vigilaven que no caigès.















En aquestes fotos podeu veurem intentant solucionar un bloc, molt divertit am un pas una mica chungo però a la segona va sortir.

En la primera foto es pot veure com acabo de solucionar el problema!!!

Tot d'una es va ficar a ploure molt i vaig tenir que pirar corrents, però tornarem a anar!!!
Hi espero que tots vosaltres us animeu i anem a passar algun dia per allà.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

EEEEEEEEEEEEI!!!per fi ja he vist el teu blog tiu!! està wapo eh? ole xavi com t'ho curres!!bravo monsieur!!
ei que wapo això de fontaineblau tiu!! jo vull anar!! sense corda, anar fent pasets... aqui crec que m'ho passaria molt be.
per cert m'has de fer membre, enrecorda't, que aixi anire penjant cosetes. fins després!!

Xavi_ivaX dijo...

Ese Trujillo qeu es l'unic que esta per feina. Ja vinc de inclouret, ossigui que tens permis per a fer el k te surti dels webs. Tu mateix noi habeure que ens penjes.
Per cert aquesta tarda vens a escalar a la fuixi no?