miércoles, enero 24, 2007

Per a que sapigueu on estare!!!

Dons bueno nois, veient que cap de vosaltres sap exactament on trovar-me, aqui us ensenyo on estare exactament. Com podeu veure si amplieu l,imatge, em trobo a la punteta de UK.
En la segona foto us ensenyo el carrer on estare, i en rosa les zones de escalada al costat de casa. Que os estoy poniendo los dientes largos ehh!!!!!
En la tercera foto hi teniu les zones de escalada que es troven a una distància tipus penya ginesta, es a dir mitja horeta en cotxe.
Podeu veure que zones n,hi han moltes. Per cert, podeu clicar sobre les imatges per a fer-les més grans ja que amb el paint ma sortit una cosa blanca.
Bueno aquesta nit ja marxo, que us vagi tot bé a vosaltres, i ja sabeu, tingeume informatttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 comentarios:

Carles Trujillo dijo...

apaliiiiiiiii!!! q way tiuuuuuuuuuu!!! si si, a mi ja em venen ganes d'anar cap allà, a fer-te una visita, pujar-me per les parets i ballar musica de negrots. el dia menys pesat em deixo caure eh!! que ja se on vius!! jejje. apali, una abraçada!!

Xavi_ivaX dijo...

Bueno lo de la musica de negrots potser si pero lo de negrets per aqui no ni ha ni un.

Bueno trujillo veig que ets el unic que es va conectant per aqui, jo estic una mica liat, acavo d'arribar i encara no tinc la conexxió a internet. Però demà suposo que ja estara.

Vinga crack, parlem dema i digueli al desgraciat del Xavi B. que penji les fotos d'una puta vegada!!!!!

Anónimo dijo...

q pasa warrilles, aki stic disfrutant del sol de barcelona,. espero q pugueu dir el mateix cris i xavi. La pàgina esta de puta mare pero hi trobo a faltar nenes, amb les seves posturetes i fregant-se amb la pared.... jeje va tot bé per primos?? Your english is good¿ Do you understand something? Una abraçada ben gran Roger

Xavi_ivaX dijo...

hOMBRE EL ROGELIO... PENSAVA QUE NO ET VEURIEM MAI PER AQUI.
LO DE LES NENES, ES COSA TEVA, A TU DE FERLIS LES FOTILLOS I ANARLES PENJANT.
pER AQUI TOT BE. LA PUTADA ES K LA FUIXARDA DE AQUI ES PAGANT I L,ALTRE ESTA XAPADA... CREC QUE EM COLARE A ALGUNES DE LES DOS TOTAL..... I NO NDERSTAND.... PUTOS GUIRIS..... BUENO XIKETS QUE VAGI BÉ HABEURE QUI ENS PORTA UNA ACTUALITZACIÓ DE FOTOS JA QUE PER AQUI JO NO CREC QUE ESCALI EN UNS QUANTS DIES.....

Anónimo dijo...

jur jur... q animada esta la web desgraciats!!a ver si nos vemos mas en las paredes!!i a esa parelleta de guiris que corre por las fris tierras del norte, no perdeu la forma que us deixarem enrere jeje aixi que has de pagar per nar a la fuxi dalla? ...putos ingleses... mirat la web q te enviat qtens psicobloke per alla loku. una abrasada
kinky
enkara no se penjar fotos tiu

Xavi_ivaX dijo...

Hombre!!!! com estas?
Per cert suposo que ets el kimet!!!
Ei quina es la web que dius? no herebut cap link... jo vull fer psicobloc pero encara fa molta rasca dins de l'aigueta!!!!
per cert heu de venir per aki que us troveu tots una novieta!!! almenys per una nit ja que a gener encara van amb minifalda i escote!!!

Bueno nois espero que ens veiem aviat, haveure si us creeu un compte skipe i podem parlar de tant en tant!!!!

Per cert tinc una sorpresa per a vosaltres no deixeu de mirar el blog!!!!

Per enviar fotos et tens k registrar a dalt a la linia blava on posa conexió!!!!