lunes, mayo 14, 2007

Comença l'entrenament, a per el setè!

Dons si, després d'un periòde d'inactivitat, a causa d k no tinc internet a casa... i vosaltres sous unes perras, aqui començo, jo com sempre a donar vidilla al blog.

Moltes escalades s'han passat, i no tenim fotos! TINC UNA PROPOSTA: QUE DIEU DE FER 10 EUROS CADAESCUN DE NOSALTRES I ENS PILLEM UNA CAMARA DE MERDA DIGITAL DE 60 EURETS????

Bueno a lo que anava, jo ja he començat a entrenar, i ja m'he fet soci, aveure cuan us animeu i us veniu dos dies a la setmana una horeta a practicar i agafar força.

Aqui us deixo unes fotos, tot seguit venen els videos que els estic pujant al youtube!

A les dues primeres fotos podem veure al kimet i a mi, calentan per a la dura sessió, hem acabat cuan m'he deixat un tros de la ma a la presa! (tant fer el gilipolles,,, es que no puc parar fins a petar!



Ara començem amb lo interessant!!!

VIDEOS!



2 comentarios:

Anónimo dijo...

Menooos resina y mas roca

Xavi_ivaX dijo...

kien eres anonimo???