jueves, febrero 01, 2007

Esperant que arribi la caloreta.......

Bueno nois, ja que encara estem al gener i el clima no ho permet, aqui us deixo uns videos 
per a que comenceu a pillarel monillo de la escalada A MUERTE!!!!




Després de veure aquest llançament, que sabeu que aixó es el que més m'agrada de l'escalada, jo ja estic super motivat!!!! Així que aprofiteu que jo per aqui no podre escalar gaire per a poguer vacilarme aquest estiu que sino el qui ho fara sere jo!!!!

Viga que us heu quedat amb mal sabor de boca dons toma mas!!!!



Aquest és mes amateur però aixi veieu que no només els pros su passen bé.

Per últim i us deixo tranquils, aqui us deixo un link ja que no puc posar el video, de uns força penjats, ja direu el que penseu!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=VkzRHocx6s0 Aixó es un link només teniu que clicar o copiarlo en la barra d'adreçes.

Bueno nois, crec que ja heu entes on em trobareu aquest estiu!!!!!!

Bona nit a tothom!

No hay comentarios: