domingo, febrero 04, 2007

Sortida a Montserrat: Agulla de can Jorba








Aprofitant el cap de setmana, vam marxar cap a Montserrat amb la companyia del Pep i el Javi, a fer la via Bego-Miquel-Kush.
Es una via facileta de 240m (6 llargs) de nivell facilet (IV,V) pero poc equipada a la part de dalt, on l'ultim llarg es fa de reunio a reunio i et pots quedar amb la pedra a la ma jejeje.
La via acaba a dalt de l'agulla, per tant es molt maca de fer i no gaire complicada.

























Ruxi in action!!












































Per baixar vam triar la opcio del canal del joc de l'oca, un barranc que baixa fins al peu de les vies, i que requereix fer varis rapels o baixar amb les cordes fixes o cadenes. Molt divertit.
En fi, donar les gracies al Pep i al Javi per portar-nos a coneixer Montserrat i donar-nos unes petites classes teoriques. Penju algunes fotos tot i que m'han sortit mogudes (el roger te les altres).




5 comentarios:

Xavi_ivaX dijo...

JOOOODDDEEEERRRR!!!!

Hosties!!! M'acaves de deixar de pedra Kim!!! Primer post al blog i joooder no m'esperava aixó!

Qui són aquesta gent amb la que heu anat? I aixó d'anar de reunió en reunio? kina distància hi havia entre cada una????

Jo.... tink ganes de tornar!

Xavi_ivaX dijo...

Hola tios....
No teneis que poner estas fotos en el blog que ahora el Xavi esta todo depre...ya ves estamos aqui con los ingleses sin pillar nada sin curo porque estamos en la peor zona de todo el UK y vosotros nos poneís estas fotos...que esta noche nos sucidamos...que suerte joder..hasta con el miedo que tengo preferiría estar ahí arriba con vosotros que aquí...
Un beso muy fuerte a todos..
Chris

Xavi_ivaX dijo...

Bueno... Veig que per a qui l'únic que comenta sóc jo....
Molt bones fotos nois, "BUTANEROS TEAM" tooos con el casco naranja!! jajaja. PEr cert quim, aquest casco es teu o tel van deixar?
Bueno, jo estic aqui amb el monazo, osigui que si algu pot enviarme una carteta li estaria agrait.
adreça:
150 beaumont road
pe4 9ee
Plymouth
UK

Bueno, no sigueu perras que ja tardeu!!!!! Se devolverá el favor, por eso no os preocupeis...osigui que ja sabeu nois!!!

Xavi_ivaX dijo...

ERROR, no es pe4 9ee,
el correcte és PL4 9EE
Sorry sobretot no us equivoqueu amb aixó que sino no arriba a casa meva!
DEw

Xavi_ivaX dijo...

ERROR, no es pe4 9ee,
el correcte és PL4 9EE
Sorry sobretot no us equivoqueu amb aixó que sino no arriba a casa meva!
DEw