sábado, febrero 17, 2007

Penya Ginesta, 7a

Bueno nois, per fi el Xavi Belles s'ha dignat a pasar-me les fotos.
Ha sigut dificil conseguir-ho, ja que per aixó he tingut que fer trukar al Kimet a casa del Belles i aquest l'ha obligat a enchufar-se al msn!!! Gràcies Kim!!!

Aquesta vegada, ja us deixo ficar comentaris, ja que hi han un huevo de fotos per a comentar!!!! Teniu feina nois!!!

Les fotos han kedat amb l'ordre oposat del que jo volia i m'ha fet pal ficarles bé, hi han moltes!

Aqui veiem el quimet en el primer 7a que jo he obert! Crec que encara et falta probar-lo quim només l'has fet de segon!!!!

Aqui esta la Cris agafant fotos amb la Nikon, i jo com sempre ple de magnesi per a tot arreu!! Ja sabeu k escalant si no m'enfarlopo per a tot arreu no pujo bé!!! Per cert tinc unes fotos bonisimes, les vaig portar a revelar a França i wow...ja us les ensenyare!

Bueno, aquesta foto no sé d'on ha sortit, ja que el roger aquest dia crec que no va venir! Bueno potser si pero com a ell li mola fer els seus inventillos a 20 metres i es passa una hora per a verificar tot (hora de rellotge!) no m'en enrecordo si estaba amb nosaltres (es a dir a 20 metres sobre dels nostres caps sol) o si estaba sobant despres de una farra per BCN!

I Senyors i Senyores(va pel Belles)!! Aqui estic jo acabant per segona vegada la via que més m'agrada del penya ginesta, el meu primer 7a!!!! Després de haber sortit del pas clau!
Bueno, aquesta foto l'he penjat ja que m'ha fet gracia veure el kim en el troç de pegotes i adderencia, el cabron ja no sap on agafar-se fixeuvos!!! PER QUE TE PILLES A LA CORDA KIM????
Aquesta ja m'agrada més disfrutant o no, les xorreras, just abans d'arribar al pas clau de la via!

Bueno, aquesta foto es de portada de revista, el escalador, tomando fotos de los compis!!!! To warro como siempre!!!
Aqui estic jo, en el pas clau de la via, fixeuvos quina tensió en els muscols!!!! Fixeuvos bé ja que cuan torni no estaré aixi, to boliche con la mierda comida de inglaterra!!!
Ohh, es que m'emociono!!! Comenteu vosaltres que jo només se tirar flors a aquestes fotos!!!
Joer que cachas y moreno que estoy!!! Has vist Belles, estos biceps si que te gustaria besarlos ehhh!!! Como el tiburon que lo hizo una vez!!!!
Bueno vale, lo dejo....
ahhhhhhgggggg......... este es el sonido de la foto!!!!

Que us sembla ha costat ehhh!!!!! bueno, ja sabeu a comentar hi cuan n'hi hagi alguns penjo la secció del pas de la mala dona( que es bonissima) y aprenent a rapelar al cellecs!!!!

8 comentarios:

Xavi_ivaX dijo...

Bueno nois, ue recomano de que a partir d'ara entreu amb l'explorer i qeu poseu el volum a FONS!!!!
Ahh per cert que us passa k no hi ni puto deu ultimament per aqui???? Y la meva carta????

Dewwwwww

Carles Trujillo dijo...

ieeeeeeeee!! molt be aquestes fotikis, jejeje, esteu fets uns bestiots eh!! la cartaaaaa en breu te l'envio, no pastiskes. fins aviat!!

Xavi_ivaX dijo...

Bueno.... que pasa per aqui que no hi ha ni dewwwwww!!!!!

Nois, haveure si us conecteu més de tant en tant que si no, no em motivo per a penjar noves fotos!!!!

Dewwww i fins aviat!
Demà article aprenent a rapelar!!!!

bona nit!

Anónimo dijo...

ei q passa nens!!!
Molt bé la teva bacilada xavi, aki posant fotos de setens. Marcant nivell.
La penya no se pero jo no entro gaire pq aviat començo examens i no tinc internet, tot i q això últim canviara aviat, com us va per England? Aki fa molta calor, un dia d'akets sorto en pilotes de festa... ala una abraçada!!! Sóc el ROXI però és q no recordo la meva contrasenya!!

Joakim dijo...

si si aki de vacilada jeje ya nomes ma keden 3 vies de ginesta. com va la vida per plymouth? ya teniu curru? q no se res d vosaltres.Per aki mol solete pero no trobu am ki anar a eskalar... me voy a comprar un amigo pq el belles diu q la pedra esta freda (...) ruxi curra omi no se on es i el trujillo a berlin el cabron asi q me piro al boulder marikas!!!penja les altres fotos!!

Xavi_ivaX dijo...

Hola nois! Soc la Cris! Xavi ja no pot penjar fotos perquè té el ordinador espatllat! Pues si no tenim curru, fa malt temps no es pot escalar i a més a més Xavi no pot estudiar sense ordi! Tenim una entrevista dema i si no ens va bé tornarem la semana que vé..asi que Kim potser tindras un amic per anar amb ti i amb las ganas que té prepara't!! Hecho tanto de menos Barcelona que ja me animo per parlar catala!!! Un peto molt fort a tothom.

Anónimo dijo...

Soy un anónimo, hem tindre q donar d'alta o alguna cosa similar. Com va parelleta ha steu a la France!! i aviat a Barcelona on us rebrem amb els braços beeen oberts!!!
Jo currantla a saco, per cert ahir vaig anar a Montserrat a fer una via de 400metres de puta mare, va ser una passada. Vinga gent a cuidar-se molt, Roxi D1!

galo dijo...

"Haveure"!!!!!!!!! =S