miércoles, febrero 14, 2007

Gran decepció a UK

Bueno nois, avui com alguns de vosaltres ja sabeu, despres de haber plogut tota la setmana, veient que feia bon dia he decidit anar a escalar!
La resenya de putisima mare, ja que la paret deia que estaba en el poble del costat a uns dos quilometres, hi amb la cris hem començat a buscar per tot el poble agafant camins plens de fang en busca de la paret!

Finalment, al veure que no estaba on deia, hem decidit marxar pero ja sabeu que jo soc cabezon i que una paret és una paret he volgut donar una volta i anar demanant a les granges que hi havia per al costat. Ningu tenia ni puta idea de que hi havia una paret, pero ja sabeu que jo tinc un bon sistema de orientació i conduint al final he vist un reflexe en mig del bosc i al final l'he trobat!!!!

La paret son tot vies dificils predominen els 7 i de 6b+ no baixa, tenia xapes kimikes k esta bé pero no he vist reunions, només una en un 8a.

He començat a escalar sense corda a la esquerra de la paret, ja que era un V sense xapes per arribar adalt de la paret i asegurar de top rope, pero a mitja pujada, veient que començava a estar força alt i carregat, i a més a més que la cris em deia que deixes de fer el loku, ho he deixat.

Al final no hem escalat, ja que faltaba mitja horeta per a que es fes fosc, però la paret es queda alla per al proper dia que faci solet!



Bueno nois, ja sabeu a escalar k m'han dit que ultimament esteu perras i fins aviat!

1 comentario:

Carles Trujillo dijo...

uaaaaaala!! fuixi style!!! doncs molt rebé home, quan tornis a anar avisa que t'anirem a assegurar, caxo boig!! fins aviat macot!!